loading...

http://ghasrangasht.com

سايت آژانس مسافرتي قصران گشت

بازدید : 324
11 زمان : 1399:2

پيكاپ ويزا كانادا چيست؟

پيكاپ ويزا يا پيكاپ پاسپورت، بهترين شيوه براي اخذ ويزاي كشورهايي است كه در داخل ايران سفارت‌خانه ندارند. در اين شيوه، نماينده‌اي از طرف متقاضي، پاسپورت‌ها را به سفارت كشور مقصد مي‌برد و كليه‌ي مراحل اخذ ويزا شامل ارسال پاسپورت به سفارت و بازگرداندن آن را انجام مي‌دهد. بنابراين زماني كه شما قصد سفر به كشور كانادا را داريد بايستي براي درخواست ويزاي كشور كانادا از طريق يكي از كنسولگري هاي كشورهاي واسطه و يا همسايه اقدام نماييد. ايرانيان براي درخواست ويزا بايد يكبار براي انجام مصاحبه و انگشت نگاري و گرفتن عكس به يكي از سفارت خانه هاي كانادا در كشورهاي همسايه مراجعه كنند. در حال حاضر كشورهاي امارات، تركيه و ارمنستان از متداول ترين كشورهايي هستند كه ايرانيان جهت اخذ ويزاي كشور كانادا به آنجا سفر مي كنند. خدمات پيكاپ ويزا ي كانادا در اين كشورها شامل خدمات پيكاپ ويزاي كانادا از استانبول، پيكاپ ويزاي كانادا از آنكارا، پيكاپ ويزاي كانادا از دبي، پيكاپ ويزاي كانادا از ابوظبي و پيكاپ ويزاي كانادا از ايروان مي باشد.

چرا به پيكاپ ويزا نياز داريد؟

حتما براي شما اين سوال پيش آمده كه چرا به پيكاپ ويزا نياز خواهيد داشت؟ جواب اين سوال بسيار ساده است، پيكاپ ويزا براي راحتي مسافران و انجام سريع كار آن ها صورت مي گيرد، زيرا زماني كه سفارت كانادا به شما ايميل زد كه پاسپورت خود را براي انجام پروسه ويزا بايد ارائه نماييد، شما بايستي در مدت زمان قيد شده در ايميل سفارت، سفر مجدد تان به يكي از كشور هاي تركيه، ارمنستان، امارات و آذربايجان را برنامه ريزي كنيد و از طرفي وقت كافي براي اين كار (گرفتن مرخصي، رزرو بليط و هتل و ...) را هم نداريد و از نظر مالي هم هزينه بر است. اگر خارج از اين مدت به سفارت مراجعه نماييد احتمال ريجكت شدن ويزاي شما بسيار بالا خواهد بود. متخصصين كنپارس، اين كار را براي شما بسيار آسان كرده اند و آن را با هزينه اي كم و مقرون به صرفه براي شما انجام مي دهند. شما تنها بايستي كپي ايميل و اصل پاسپورت خود را به آن ها ارائه دهيد و از اين جا به بعد ديگر نگران امور نباشيد و بعد از مدت كوتاهي پاسپورتتان را با مهر ويزا از آن ها تحويل بگيريد. همانطوري كه اطلاع داريد سفارت كانادا در ايران وجود ندارد و براي امور ويزا بايستي به يكي از كشور هاي همسايه مانند تركيه، امارات، ارمنستان و آذربايجان مراجعه نماييد كه در زير اطلاعاتي درباره پيكاپ ويزاي كانادا از اين كشور ها در اختيار شما قرار داده شده است:

پيكاپ ويزاي كانادا از تركيه

كشور تركيه با پرواز هاي روزانه يكي از محبوب ترين كشور هاي همسايه براي پيكاپ ويزاي كانادا و امور كنسولي كانادا بين شهروندان ايران محسوب مي شود. پيكاپ ويزاي كانادا از تركيه شامل پيكاپ ويزاي كانادا از استانبول و پيكاپ ويزاي كانادا از آنكارا مي شود. روز هاي پيكاپ شركت كنپارس در دو نوبت در هفته يعني روز هاي يك شنبه و چهار شنبه است. توجه داشته باشيد كه شركت كنپارس در حال حاضر تنها پيكاپ را از طريق كشور تركيه انجام مي دهد.

  • پيكاپ ويزاي كانادا از استانبول

براي پيكاپ ويزاي كانادا از استانبول در ابتدا شما بايستي به همراه پاسپورت امضا شده خود مدارك زير را كه بستگي به نوع ويزاي شما (مهاجرتي و غير مهاجرتي) دارد به متخصصين كنپارس ارائه دهيد:
ايميل ارسال شده از طرف سفارت، تكميل آخرين فرم اطلاعات ايميل شده توسط سفارت كه شامل اطلاعاتي مانند نام شما، اندازه قد، رنگ چشم، آدرس محل سكونت، آدرس ايميل و شماره تماس مي شود به همراه دو قطعه عكس پنج در هفت با مهر محل عكاسي و رسيد بيومتريك VAC.
پس از ارائه مدارك، متخصصين كنپارس با نزديك ترين پرواز، مدارك شما را به استانبول ارسال كرده و به سفارت كانادا ارائه داده و پس از انجام امور اداري سفارت، پاسپورت شما به همراه ويزاي ثبت شده در آن را تحويل مي گيرند و با نزديك ترين پرواز به ايران مي فرستند و به شما تحويل مي دهند.

  • پيكاپ ويزاي كانادا از آنكارا

براي اقدام پيكاپ ويزاي كانادا از آنكاراي تركيه نيز تمام مراحل مانند پيكاپ ويزاي كانادا از استانبول خواهد بود. اين بدين معنا است كه شما بايستي بسته به نوع ويزاي شما (مهاجرتي يا غير مهاجرتي) به همراه پاسپورت خود مداركي مانند دو قطعه عكس پنج در هفت با مهر عكاسي، رسيد بيومتريك وي اِي سي، كپي پرينت ايميل سفارت و تكميل فرم اطلاعات آخرين ايميل را به مشاورين كنپارس ارائه دهيد و مشاورين كنپارس مدارك شما را به شهر آنكارا در تركيه ارسال كرده و به سفارت كانادا در آنكارا ارائه مي دهند. پس از آماده شدن ويزاي كاناداي شما، پاسپورت شما به همراه ويزاي ثبت شده در آن را تحويل گرفته و به ايران مي فرستند. اين پروسه داراي زمان دقيقي نيست زيرا تمام آن بستگي به روند امور اداري كارمندان سفارت كانادا دارد.

پيكاپ ويزاي كانادا از امارات

حال نوبت سفارت كانادا در كشور همسايه ديگر ايران يعني امارات است و پرواز هاي فراواني در طول هفته به اين كشور از ايران صورت مي گيرد. در صورتي كه خودتان شخصا بخواهيد به سفارت كانادا در امارات مراجعه كنيد هزينه هاي زيادي را براي سفرتان بايد بپردازيد كه يكي از اين هزينه ها، درخواست ويزاي دبي با محدوديت زماني آن را شامل مي شود. بهترين و آسان ترين راه براي اين موضوع، پيكاپ ويزاي كانادا از امارات است كه از طريق دو شهر آن صورت مي گيرد كه شامل: پيكاپ ويزاي كانادا از دبي و پيكاپ ويزاي كانادا از ابوظبي مي شود.

  • پيكاپ ويزاي كانادا از دبي

پيكاپ ويزاي كانادا از شهر دبي يكي از گزينه هاي پيكاپ ويزا در كشور امارات است. براي اين موضوع شما بسته به نوع ويزاي خود (مهاجرتي و غير مهاجرتي)، بايستي به همراه پاسپورت خود مدارك ديگري را تهيه نماييد. مدارك پيكاپ ويزاي كانادا از دبي دقيقا مشابه مدارك لازم براي پيكاپ ويزاي كانادا از كشور تركيه است و تنها فرق آن ارائه برگه تعهد پست است كه اين را فرد مسئول براي پيكاپ ويزا تهيه مي كند.

  • پيكاپ ويزاي كانادا از ابوظبي

يكي ديگر از شهر هاي امارات كه مي توانيد براي پيكاپ ويزا انتخاب نماييد شهر ابوظبي است كه به نوعي آن را به شهر سفارت ها مي شناسند، است. علاوه بر پاسپورت خود بايستي مدارك ديگري را براي پيكاپ ويزا ارائه دهيد كه اين مدارك شامل: در صورتي كه ويزاي شما غير مهاجرتي است كپي ايميل سفارت، رسيد پرداختي مبلغ سفارت كانادا و براي ويزاي هاي مهاجرتي دو قطعه عكس پنج در هفت با مهر و اطلاعات عكاسي علاوه بر مدارك ديگر بايد ارائه دهيد.

پيكاپ ويزاي كانادا از ارمنستان

يكي از كشور هاي همسايه ايران كه سفارت كانادا در آن فعال است كشور ارمنستان است. كشور ارمنستان معروف به كشور آب است و يكي از كشور هايي كه پرواز هاي ايراني حداقل هفته اي يك بار به آن پرواز دارند و تور هاي آن پنج روزه و هفت روزه برگزار مي شود. در كشور ارمنستان، سفارت كانادا تنها در شهر ايروان قرار گرفته است. بنابراين پيكاپ ويزاي كانادا از ارمنستان شامل پيكاپ ويزاي كانادا از ايروان مي شود.

  • پيكاپ ويزاي كانادا از ايروان

ايروان پايتخت كشور ارمنستان، شهري كوچك و ارزان براي گردشگران و توريست ها است و در اين شهر نبايد انتظار جاذبه هاي توريستي فراوان و هتل هاي لوكس داشته باشيد. شما براي اخذ ويزاي كانادا دو بار بايد به ايروان سفر نماييد، يك بار براي انگشت نگاري و بار ديگر براي صدور ويزا. دو بار سفر به كشور ارمنستان در مدت زمان حداقل يك ماه مي تواند براي خيلي ها از نظر هزينه و برخي ديگر از نظر زمان مشكل باشد. بنابراين يكي از راحت ترين كار ها پس از دريافت ايميل از سفارت كانادا جهت تحويل پاسپورت براي صدور ويزا مي تواند پيكاپ ويزاي كانادا از ايروان باشد. براي اين مورد شما تنها بايد مدارك درخواستي را تهيه نماييد.

پيكاپ ويزاي كانادا از آذربايجان

كشور آذربايجان، كشوري ديگر براي انجام امور ويزا و خدمات كنسولي كانادا است. كشور آذربايجان كشوري بسيار گران براي مسافرين محسوب مي شود و شهروندان ايراني بايد براي سفر به اين كشور درخواست ويزا دهند. تصور كنيد كه بخواهيد به اين كشور دو بار (يك بار براي انگشت نگاري و بار ديگر براي تحويل پاسپورت) سفر كنيد و هر دو بار بايد ويزا درخواست بدهيد و بليط، هتل و ترانسفر فرودگاهي خود را رزرو كنيد. اين مي تواند هزينه هاي سنگيني و علاوه بر آن زمان بر بودن آن را براي شما در بر گيرد. بهترين و به صرفه ترين راه براي شما پيكاپ ويزاي كانادا از آذربايجان است. در اين كشور تنها سفارت كانادا در شهر باكو قرار گرفته است. بنابراين پيكاپ ويزاي كانادا از آذربايجان شامل پيكاپ ويزاي كانادا از باكو مي شود.

  • پيكاپ ويزاي كانادا از باكو

باكو، شهري مدرن با هزينه هاي سنگين است. اين شهر در كنار درياي خزر قرار گرفته و داراي تاريخي غني است. مدارك براي پيكاپ ويزاي كانادا از باكو مانند ساير كشور هاي همسايه (تركيه، امارات و ارمنستان) است. بنابراين مدارك را مطابق ليست خواسته شده از شما براي پيكاپ تهيه نماييد و براي پيكاپ ويزاي كانادا از باكو اقدام نماييد.

روند درخواست پيكاپ ويزا يا پيكاپ پاسپورت به چه صورت است؟

شما متقاضيان ويزا بعد از انجام مراحل درخواست ويزا، مصاحبه و انگشت‌نگاري در سفارت كشور موردنظر، بايد منتظر ايميل يا نامه‌ رسمي سفارت بمانيد. پس از تكميل مدارك خواسته شده و فرم درخواست ويزا با يكي از اين دو وضعيت مواجه خواهيد شد : با ويزاي توريستي شما جهت سفر به كانادا موافقت شده يا موافقت نشده است.

در صورت موافقت با ويزاي توريستي شما مي توانيد مجدداً به صورت حضوري به آن كنسولگري مراجعه كرده و پاسپورت خود را جهت صدور ويزا تحويل دهيد و پس از صدور ويزا كه حدودا چند روز به طول مي انجامد پاسپورت خود را تحويل بگيريد، راه ديگر اين است كه شما اين كار را به متخصصين ما بسپاريد . ما پاسپورت شما را به سفارت فرستاده و پس از صدور ويزا از سفارت تحويل گرفته و به شما در ايران تقديم خواهيم كرد. روش پيكاپ ويزا از لحاظ زمان و هزينه براي شما بسيار به صرفه خواهد بود زيرا دردسر سفر مجدد شامل رزرو بليط، هتل، ترانسفر و رفت و آمدهاي درون شهري را به آن كشور نداريد و هزينه آن نسبت به سفر مجدد شما ارزان تر خواهد بود. در حالت دوم كه با ويزاي شما موافقت نشده، علت مردودي ويزا يا نبود مدارك كافي را نيز به اطلاع شما مي رسانند و مي توانيد درصدد رفع علت و تكميل نمودن مدارك برآييد و پس از رفع نواقص مجدداَ براي ويزا اقدام نماييد.

مدت زمان پيكاپ ويزاي كانادا چقدر مي باشد؟

پاسپورت شما بين 3 تا 4 روز كاري به سفارت تحويل داده مي شود. معمولا كارهاي اداري صدور ويزا حدودا يك تا دو هفته طول مي كشد. در آخر پاسپورت با ويزا به شما تحويل داده مي شود. زمان دقيق براي انجام پيكاپ ويزا وابسته به كشوري كه سفارت كانادا در آن است و شما براي درخواست ويزا اقدام كرده ايد، متفاوت است . اگر پيكاپ ويزاي شما از امارات (دبي يا ابوظبي) باشد حدود 10 تا 15 روز كاري به طول مي انجامد اما اگر از كشورهاي ارمنستان و تركيه (آنكارا يا استانبول) باشد حدود 7 تا 10 روز كاري طول مي كشد.

مدارك لازم براي پيكاپ ويزاي كانادا چيست؟

پيكاپ ويزا متقاضي بستگي به نوع ويزاي درخواستي او دارد، چون مدارك براي ويزاي مهاجرتي و غير مهاجرتي متفاوت است. جهت پيكاپ ويزاي مهاجرتي كانادا بايستي پاسپورت امضا شده متقاضي، پرينت ايميلي كه با ويزاي او موافقت شده،دو قطعه عكس 4.5*3.5 (مهر، تاريخ، آدرس و شماره عكاسي ضروري است) و صفحه آخر ايميل سفارت كه شامل ايميل متقاضي، نشاني و تلفن مي باشد به صورت تكميل شده را به همراه داشته باشد و يا به صورت غير حضوري به نماينده خود جهت امور پيكاپ ويزا تحويل دهد. براي ويزاي غير مهاجرتي پاسپورت امضا شده متقاضي، پرينت ايميل موافقت با ويزاي موقت متقاضي، فرم وكالت نامه كه بايد توسط متقاضي امضا شده باشد و امضاي آن بايد با امضاي موجود در پاسپورت همخواني داشته باشد را همراه داشت .
فراموش نكنيد كه پاسپورت متقاضيان بالاي 18 سال بايد امضا شده باشد. موضوع مهمي كه بايد به آن اشاره كرد حمل پاسپورت به غير از پاسپورت شخصي جرم محسوب مي شود و پاسپورتي كه متعلق به شخص مسافر نباشد توقيف مي شود. براي اين كه از اين اتفاق جلوگيري نماييد بهتر است از طريف دستگاه هاي دولتي مجوز حمل پاسپورت را اخذ نماييد يا حتما از طريق يك دفتر معتبر كارگزاري و داراي مجوز اقدام نماييد.

هزينه پيكاپ ويزاي كانادا چقدر است؟

متأسفانه در داخل كشور ايران، اداره رسمي براي انجام امور ويزاي كانادا مانند بيومتريك، انگشت نگاري و ... وجود ندارد، بنابراين براي انجام اين موارد بايد به دفتر رسمي كانادا در يكي از كشور هاي همسايه مراجعه نماييد. هزينه پيكاپ ويزاي كانادا بسته به كشوري كه شما براي انجام امور مربوط به ويزاي كانادا انتخاب كرده ايد متفاوت است. يكي از خدمات شركت كنپارس، پيكاپ ويزا است و در صورت تمايل جهت كسب اطلاعات بيشتر در زمينه هزينه پيكاپ ويزاي كانادا مي توانيد با مشاوران شركت كنپارس تماس حاصل نماييد.

قيمت پيكاپ ويزاي كانادا در آنكارا و استانبول:

حتما اين سوال برايتان پيش آمده است كه چرا بايد پيكاپ ويزاي كانادا را از طريق شركت كنپارس انجام دهيد يا چرا اصلا پيكاپ ويزا را انتخاب كنيد. شركت كنپارس با ارائه خدمات دقيق و سريع پيكاپ ويزا به شما در صرفه جويي وقت و هزينه كمك مي كند و استرس شما را از بين مي برد. پيكاپ ويزاي كانادا در آنكارا و استانبول به يك قيمت است. براي مشاوره و اطلاعات دقيق درباره شرايط و قيمت هاي پيكاپ ويزاي كانادا از طريق آنكارا و استانبول مي توانيد با مشاورين حرفه اي كنپارس تماس حاصل نماييد.

قيمت پيكاپ ويزاي كانادا در دبي و ابوظبي:

تصور كنيد كه خودتان شخصا بخواهيد به كشور امارات براي تنها حمل پاسپورت تان و ارائه آن به سفارت اقدام كنيد، اين سفر شما شامل مرخصي از كار، درخواست ويزاي امارات، رزرو بليط و هتل و ترانسفر فرودگاهي مي شود و هنگامي كه پاسپورت خود را به سفارت كانادا در دبي يا ابوظبي تحويل داديد، بايد منتظر بمانيد تا پاسپورت تان به همراه ويزا آماده شود. معمولا اين پروسه صدور ويزا زمان بر است و شما نمي دانيد تا چه مدت بايد براي پاسپورت خود در دبي اقامت داشته باشيد و تا چه زماني رزرو و بليط برگشت خود را رزرو داشته باشيد. بهترين راه براي اين موضوع انتخاب پيكاپ ويزاي كانادا در دبي و ابوظبي است. شما نه نيازي به گرفتن مرخصي و نه پرداخت هزينه هاي تور و انتظار در دبي براي پاسپورتتان را داريد. تنها بايستي مدارك خواسته شده براي پيكاپ ويزا را تهيه نماييد و براي پيكاپ ويزا اقدام نماييد.

منبع:

https://khabarfarsi.com/

پيكاپ ويزا كانادا چيست؟

پيكاپ ويزا يا پيكاپ پاسپورت، بهترين شيوه براي اخذ ويزاي كشورهايي است كه در داخل ايران سفارت‌خانه ندارند. در اين شيوه، نماينده‌اي از طرف متقاضي، پاسپورت‌ها را به سفارت كشور مقصد مي‌برد و كليه‌ي مراحل اخذ ويزا شامل ارسال پاسپورت به سفارت و بازگرداندن آن را انجام مي‌دهد. بنابراين زماني كه شما قصد سفر به كشور كانادا را داريد بايستي براي درخواست ويزاي كشور كانادا از طريق يكي از كنسولگري هاي كشورهاي واسطه و يا همسايه اقدام نماييد. ايرانيان براي درخواست ويزا بايد يكبار براي انجام مصاحبه و انگشت نگاري و گرفتن عكس به يكي از سفارت خانه هاي كانادا در كشورهاي همسايه مراجعه كنند. در حال حاضر كشورهاي امارات، تركيه و ارمنستان از متداول ترين كشورهايي هستند كه ايرانيان جهت اخذ ويزاي كشور كانادا به آنجا سفر مي كنند. خدمات پيكاپ ويزا ي كانادا در اين كشورها شامل خدمات پيكاپ ويزاي كانادا از استانبول، پيكاپ ويزاي كانادا از آنكارا، پيكاپ ويزاي كانادا از دبي، پيكاپ ويزاي كانادا از ابوظبي و پيكاپ ويزاي كانادا از ايروان مي باشد.

چرا به پيكاپ ويزا نياز داريد؟

حتما براي شما اين سوال پيش آمده كه چرا به پيكاپ ويزا نياز خواهيد داشت؟ جواب اين سوال بسيار ساده است، پيكاپ ويزا براي راحتي مسافران و انجام سريع كار آن ها صورت مي گيرد، زيرا زماني كه سفارت كانادا به شما ايميل زد كه پاسپورت خود را براي انجام پروسه ويزا بايد ارائه نماييد، شما بايستي در مدت زمان قيد شده در ايميل سفارت، سفر مجدد تان به يكي از كشور هاي تركيه، ارمنستان، امارات و آذربايجان را برنامه ريزي كنيد و از طرفي وقت كافي براي اين كار (گرفتن مرخصي، رزرو بليط و هتل و ...) را هم نداريد و از نظر مالي هم هزينه بر است. اگر خارج از اين مدت به سفارت مراجعه نماييد احتمال ريجكت شدن ويزاي شما بسيار بالا خواهد بود. متخصصين كنپارس، اين كار را براي شما بسيار آسان كرده اند و آن را با هزينه اي كم و مقرون به صرفه براي شما انجام مي دهند. شما تنها بايستي كپي ايميل و اصل پاسپورت خود را به آن ها ارائه دهيد و از اين جا به بعد ديگر نگران امور نباشيد و بعد از مدت كوتاهي پاسپورتتان را با مهر ويزا از آن ها تحويل بگيريد. همانطوري كه اطلاع داريد سفارت كانادا در ايران وجود ندارد و براي امور ويزا بايستي به يكي از كشور هاي همسايه مانند تركيه، امارات، ارمنستان و آذربايجان مراجعه نماييد كه در زير اطلاعاتي درباره پيكاپ ويزاي كانادا از اين كشور ها در اختيار شما قرار داده شده است:

پيكاپ ويزاي كانادا از تركيه

كشور تركيه با پرواز هاي روزانه يكي از محبوب ترين كشور هاي همسايه براي پيكاپ ويزاي كانادا و امور كنسولي كانادا بين شهروندان ايران محسوب مي شود. پيكاپ ويزاي كانادا از تركيه شامل پيكاپ ويزاي كانادا از استانبول و پيكاپ ويزاي كانادا از آنكارا مي شود. روز هاي پيكاپ شركت كنپارس در دو نوبت در هفته يعني روز هاي يك شنبه و چهار شنبه است. توجه داشته باشيد كه شركت كنپارس در حال حاضر تنها پيكاپ را از طريق كشور تركيه انجام مي دهد.

  • پيكاپ ويزاي كانادا از استانبول

براي پيكاپ ويزاي كانادا از استانبول در ابتدا شما بايستي به همراه پاسپورت امضا شده خود مدارك زير را كه بستگي به نوع ويزاي شما (مهاجرتي و غير مهاجرتي) دارد به متخصصين كنپارس ارائه دهيد:
ايميل ارسال شده از طرف سفارت، تكميل آخرين فرم اطلاعات ايميل شده توسط سفارت كه شامل اطلاعاتي مانند نام شما، اندازه قد، رنگ چشم، آدرس محل سكونت، آدرس ايميل و شماره تماس مي شود به همراه دو قطعه عكس پنج در هفت با مهر محل عكاسي و رسيد بيومتريك VAC.
پس از ارائه مدارك، متخصصين كنپارس با نزديك ترين پرواز، مدارك شما را به استانبول ارسال كرده و به سفارت كانادا ارائه داده و پس از انجام امور اداري سفارت، پاسپورت شما به همراه ويزاي ثبت شده در آن را تحويل مي گيرند و با نزديك ترين پرواز به ايران مي فرستند و به شما تحويل مي دهند.

  • پيكاپ ويزاي كانادا از آنكارا

براي اقدام پيكاپ ويزاي كانادا از آنكاراي تركيه نيز تمام مراحل مانند پيكاپ ويزاي كانادا از استانبول خواهد بود. اين بدين معنا است كه شما بايستي بسته به نوع ويزاي شما (مهاجرتي يا غير مهاجرتي) به همراه پاسپورت خود مداركي مانند دو قطعه عكس پنج در هفت با مهر عكاسي، رسيد بيومتريك وي اِي سي، كپي پرينت ايميل سفارت و تكميل فرم اطلاعات آخرين ايميل را به مشاورين كنپارس ارائه دهيد و مشاورين كنپارس مدارك شما را به شهر آنكارا در تركيه ارسال كرده و به سفارت كانادا در آنكارا ارائه مي دهند. پس از آماده شدن ويزاي كاناداي شما، پاسپورت شما به همراه ويزاي ثبت شده در آن را تحويل گرفته و به ايران مي فرستند. اين پروسه داراي زمان دقيقي نيست زيرا تمام آن بستگي به روند امور اداري كارمندان سفارت كانادا دارد.

پيكاپ ويزاي كانادا از امارات

حال نوبت سفارت كانادا در كشور همسايه ديگر ايران يعني امارات است و پرواز هاي فراواني در طول هفته به اين كشور از ايران صورت مي گيرد. در صورتي كه خودتان شخصا بخواهيد به سفارت كانادا در امارات مراجعه كنيد هزينه هاي زيادي را براي سفرتان بايد بپردازيد كه يكي از اين هزينه ها، درخواست ويزاي دبي با محدوديت زماني آن را شامل مي شود. بهترين و آسان ترين راه براي اين موضوع، پيكاپ ويزاي كانادا از امارات است كه از طريق دو شهر آن صورت مي گيرد كه شامل: پيكاپ ويزاي كانادا از دبي و پيكاپ ويزاي كانادا از ابوظبي مي شود.

  • پيكاپ ويزاي كانادا از دبي

پيكاپ ويزاي كانادا از شهر دبي يكي از گزينه هاي پيكاپ ويزا در كشور امارات است. براي اين موضوع شما بسته به نوع ويزاي خود (مهاجرتي و غير مهاجرتي)، بايستي به همراه پاسپورت خود مدارك ديگري را تهيه نماييد. مدارك پيكاپ ويزاي كانادا از دبي دقيقا مشابه مدارك لازم براي پيكاپ ويزاي كانادا از كشور تركيه است و تنها فرق آن ارائه برگه تعهد پست است كه اين را فرد مسئول براي پيكاپ ويزا تهيه مي كند.

  • پيكاپ ويزاي كانادا از ابوظبي

يكي ديگر از شهر هاي امارات كه مي توانيد براي پيكاپ ويزا انتخاب نماييد شهر ابوظبي است كه به نوعي آن را به شهر سفارت ها مي شناسند، است. علاوه بر پاسپورت خود بايستي مدارك ديگري را براي پيكاپ ويزا ارائه دهيد كه اين مدارك شامل: در صورتي كه ويزاي شما غير مهاجرتي است كپي ايميل سفارت، رسيد پرداختي مبلغ سفارت كانادا و براي ويزاي هاي مهاجرتي دو قطعه عكس پنج در هفت با مهر و اطلاعات عكاسي علاوه بر مدارك ديگر بايد ارائه دهيد.

پيكاپ ويزاي كانادا از ارمنستان

يكي از كشور هاي همسايه ايران كه سفارت كانادا در آن فعال است كشور ارمنستان است. كشور ارمنستان معروف به كشور آب است و يكي از كشور هايي كه پرواز هاي ايراني حداقل هفته اي يك بار به آن پرواز دارند و تور هاي آن پنج روزه و هفت روزه برگزار مي شود. در كشور ارمنستان، سفارت كانادا تنها در شهر ايروان قرار گرفته است. بنابراين پيكاپ ويزاي كانادا از ارمنستان شامل پيكاپ ويزاي كانادا از ايروان مي شود.

  • پيكاپ ويزاي كانادا از ايروان

ايروان پايتخت كشور ارمنستان، شهري كوچك و ارزان براي گردشگران و توريست ها است و در اين شهر نبايد انتظار جاذبه هاي توريستي فراوان و هتل هاي لوكس داشته باشيد. شما براي اخذ ويزاي كانادا دو بار بايد به ايروان سفر نماييد، يك بار براي انگشت نگاري و بار ديگر براي صدور ويزا. دو بار سفر به كشور ارمنستان در مدت زمان حداقل يك ماه مي تواند براي خيلي ها از نظر هزينه و برخي ديگر از نظر زمان مشكل باشد. بنابراين يكي از راحت ترين كار ها پس از دريافت ايميل از سفارت كانادا جهت تحويل پاسپورت براي صدور ويزا مي تواند پيكاپ ويزاي كانادا از ايروان باشد. براي اين مورد شما تنها بايد مدارك درخواستي را تهيه نماييد.

پيكاپ ويزاي كانادا از آذربايجان

كشور آذربايجان، كشوري ديگر براي انجام امور ويزا و خدمات كنسولي كانادا است. كشور آذربايجان كشوري بسيار گران براي مسافرين محسوب مي شود و شهروندان ايراني بايد براي سفر به اين كشور درخواست ويزا دهند. تصور كنيد كه بخواهيد به اين كشور دو بار (يك بار براي انگشت نگاري و بار ديگر براي تحويل پاسپورت) سفر كنيد و هر دو بار بايد ويزا درخواست بدهيد و بليط، هتل و ترانسفر فرودگاهي خود را رزرو كنيد. اين مي تواند هزينه هاي سنگيني و علاوه بر آن زمان بر بودن آن را براي شما در بر گيرد. بهترين و به صرفه ترين راه براي شما پيكاپ ويزاي كانادا از آذربايجان است. در اين كشور تنها سفارت كانادا در شهر باكو قرار گرفته است. بنابراين پيكاپ ويزاي كانادا از آذربايجان شامل پيكاپ ويزاي كانادا از باكو مي شود.

  • پيكاپ ويزاي كانادا از باكو

باكو، شهري مدرن با هزينه هاي سنگين است. اين شهر در كنار درياي خزر قرار گرفته و داراي تاريخي غني است. مدارك براي پيكاپ ويزاي كانادا از باكو مانند ساير كشور هاي همسايه (تركيه، امارات و ارمنستان) است. بنابراين مدارك را مطابق ليست خواسته شده از شما براي پيكاپ تهيه نماييد و براي پيكاپ ويزاي كانادا از باكو اقدام نماييد.

روند درخواست پيكاپ ويزا يا پيكاپ پاسپورت به چه صورت است؟

شما متقاضيان ويزا بعد از انجام مراحل درخواست ويزا، مصاحبه و انگشت‌نگاري در سفارت كشور موردنظر، بايد منتظر ايميل يا نامه‌ رسمي سفارت بمانيد. پس از تكميل مدارك خواسته شده و فرم درخواست ويزا با يكي از اين دو وضعيت مواجه خواهيد شد : با ويزاي توريستي شما جهت سفر به كانادا موافقت شده يا موافقت نشده است.

در صورت موافقت با ويزاي توريستي شما مي توانيد مجدداً به صورت حضوري به آن كنسولگري مراجعه كرده و پاسپورت خود را جهت صدور ويزا تحويل دهيد و پس از صدور ويزا كه حدودا چند روز به طول مي انجامد پاسپورت خود را تحويل بگيريد، راه ديگر اين است كه شما اين كار را به متخصصين ما بسپاريد . ما پاسپورت شما را به سفارت فرستاده و پس از صدور ويزا از سفارت تحويل گرفته و به شما در ايران تقديم خواهيم كرد. روش پيكاپ ويزا از لحاظ زمان و هزينه براي شما بسيار به صرفه خواهد بود زيرا دردسر سفر مجدد شامل رزرو بليط، هتل، ترانسفر و رفت و آمدهاي درون شهري را به آن كشور نداريد و هزينه آن نسبت به سفر مجدد شما ارزان تر خواهد بود. در حالت دوم كه با ويزاي شما موافقت نشده، علت مردودي ويزا يا نبود مدارك كافي را نيز به اطلاع شما مي رسانند و مي توانيد درصدد رفع علت و تكميل نمودن مدارك برآييد و پس از رفع نواقص مجدداَ براي ويزا اقدام نماييد.

مدت زمان پيكاپ ويزاي كانادا چقدر مي باشد؟

پاسپورت شما بين 3 تا 4 روز كاري به سفارت تحويل داده مي شود. معمولا كارهاي اداري صدور ويزا حدودا يك تا دو هفته طول مي كشد. در آخر پاسپورت با ويزا به شما تحويل داده مي شود. زمان دقيق براي انجام پيكاپ ويزا وابسته به كشوري كه سفارت كانادا در آن است و شما براي درخواست ويزا اقدام كرده ايد، متفاوت است . اگر پيكاپ ويزاي شما از امارات (دبي يا ابوظبي) باشد حدود 10 تا 15 روز كاري به طول مي انجامد اما اگر از كشورهاي ارمنستان و تركيه (آنكارا يا استانبول) باشد حدود 7 تا 10 روز كاري طول مي كشد.

مدارك لازم براي پيكاپ ويزاي كانادا چيست؟

پيكاپ ويزا متقاضي بستگي به نوع ويزاي درخواستي او دارد، چون مدارك براي ويزاي مهاجرتي و غير مهاجرتي متفاوت است. جهت پيكاپ ويزاي مهاجرتي كانادا بايستي پاسپورت امضا شده متقاضي، پرينت ايميلي كه با ويزاي او موافقت شده،دو قطعه عكس 4.5*3.5 (مهر، تاريخ، آدرس و شماره عكاسي ضروري است) و صفحه آخر ايميل سفارت كه شامل ايميل متقاضي، نشاني و تلفن مي باشد به صورت تكميل شده را به همراه داشته باشد و يا به صورت غير حضوري به نماينده خود جهت امور پيكاپ ويزا تحويل دهد. براي ويزاي غير مهاجرتي پاسپورت امضا شده متقاضي، پرينت ايميل موافقت با ويزاي موقت متقاضي، فرم وكالت نامه كه بايد توسط متقاضي امضا شده باشد و امضاي آن بايد با امضاي موجود در پاسپورت همخواني داشته باشد را همراه داشت .
فراموش نكنيد كه پاسپورت متقاضيان بالاي 18 سال بايد امضا شده باشد. موضوع مهمي كه بايد به آن اشاره كرد حمل پاسپورت به غير از پاسپورت شخصي جرم محسوب مي شود و پاسپورتي كه متعلق به شخص مسافر نباشد توقيف مي شود. براي اين كه از اين اتفاق جلوگيري نماييد بهتر است از طريف دستگاه هاي دولتي مجوز حمل پاسپورت را اخذ نماييد يا حتما از طريق يك دفتر معتبر كارگزاري و داراي مجوز اقدام نماييد.

هزينه پيكاپ ويزاي كانادا چقدر است؟

متأسفانه در داخل كشور ايران، اداره رسمي براي انجام امور ويزاي كانادا مانند بيومتريك، انگشت نگاري و ... وجود ندارد، بنابراين براي انجام اين موارد بايد به دفتر رسمي كانادا در يكي از كشور هاي همسايه مراجعه نماييد. هزينه پيكاپ ويزاي كانادا بسته به كشوري كه شما براي انجام امور مربوط به ويزاي كانادا انتخاب كرده ايد متفاوت است. يكي از خدمات شركت كنپارس، پيكاپ ويزا است و در صورت تمايل جهت كسب اطلاعات بيشتر در زمينه هزينه پيكاپ ويزاي كانادا مي توانيد با مشاوران شركت كنپارس تماس حاصل نماييد.

قيمت پيكاپ ويزاي كانادا در آنكارا و استانبول:

حتما اين سوال برايتان پيش آمده است كه چرا بايد پيكاپ ويزاي كانادا را از طريق شركت كنپارس انجام دهيد يا چرا اصلا پيكاپ ويزا را انتخاب كنيد. شركت كنپارس با ارائه خدمات دقيق و سريع پيكاپ ويزا به شما در صرفه جويي وقت و هزينه كمك مي كند و استرس شما را از بين مي برد. پيكاپ ويزاي كانادا در آنكارا و استانبول به يك قيمت است. براي مشاوره و اطلاعات دقيق درباره شرايط و قيمت هاي پيكاپ ويزاي كانادا از طريق آنكارا و استانبول مي توانيد با مشاورين حرفه اي كنپارس تماس حاصل نماييد.

قيمت پيكاپ ويزاي كانادا در دبي و ابوظبي:

تصور كنيد كه خودتان شخصا بخواهيد به كشور امارات براي تنها حمل پاسپورت تان و ارائه آن به سفارت اقدام كنيد، اين سفر شما شامل مرخصي از كار، درخواست ويزاي امارات، رزرو بليط و هتل و ترانسفر فرودگاهي مي شود و هنگامي كه پاسپورت خود را به سفارت كانادا در دبي يا ابوظبي تحويل داديد، بايد منتظر بمانيد تا پاسپورت تان به همراه ويزا آماده شود. معمولا اين پروسه صدور ويزا زمان بر است و شما نمي دانيد تا چه مدت بايد براي پاسپورت خود در دبي اقامت داشته باشيد و تا چه زماني رزرو و بليط برگشت خود را رزرو داشته باشيد. بهترين راه براي اين موضوع انتخاب پيكاپ ويزاي كانادا در دبي و ابوظبي است. شما نه نيازي به گرفتن مرخصي و نه پرداخت هزينه هاي تور و انتظار در دبي براي پاسپورتتان را داريد. تنها بايستي مدارك خواسته شده براي پيكاپ ويزا را تهيه نماييد و براي پيكاپ ويزا اقدام نماييد.

منبع:

https://khabarfarsi.com/

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 9

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 95
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 10
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 22
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 131
  • بازدید سال : 1473
  • بازدید کلی : 36341
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی